
Welkom op onze FAQ-pagina!
Hier vind je antwoorden op de meest gestelde vragen over onze producten, het bestelproces, de verzending en nog veel meer.
We hebben deze veelgestelde vragen (FAQ)-pagina zorgvuldig samengesteld om je een snelle en uitgebreide bron van informatie te bieden.
Als je meer hulp nodig heb, neem dan gerust contact op via het contactformulier.
Vragen & antwoorden over de Shop
Bestellen in de shop
Als je je wachtwoord bent vergeten, geen probleem: volg gewoon deze Link.
Je bestelling wordt automatisch doorgestuurd naar ons goederenbeheersysteem en meestal uiterlijk de volgende (vaak dezelfde) werkdag verpakt en overgedragen aan DHL.
Helaas is het daarom dus niet mogelijk om achteraf wijzigingen aan te brengen.
Omdat je bestelling automatisch wordt doorgegeven aan ons goederenbeheersysteem, is het niet mogelijk om het adres achteraf te wijzigen via je klantenaccount.
Als dit het geval is, neem dan contact met ons op. Als je bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, is het vaak nog wel mogelijk om een wijziging door te voeren.
Dit is helaas niet mogelijk.
Neem contact met ons op via het contactformulier
het is nodig te algemene voorwaarden te accepteren en de bank te kiezen, als je voor een Ideal betaling hebt gekozen.

Betalen in de shop
Deutsche Bank Amsterdam
IBAN: NL16DEUT0265464560
BIC: DEUTNL2A
Je kunt in onze online shop betalen met MasterCard of VISA. Als je je bestelling met een creditcard wilt betalen, selecteer dan deze betaalmethode in onze check-out. Nadat je je bestelling hebt ingediend, wordt je gevraagd om de betaling af te ronden.
Voer je creditcardgegevens in de daarvoor bestemde velden in en bevestig met “Doorgaan”. Als je wordt gevraagd om je verificatiewachtwoord in te voeren, bevestig dit dan. Na het voltooien van de transactie word je teruggeleid naar de Melitta® online shop en ontvang je een bevestigingspagina voor jouw bestelling.
Let op: Jouw creditcardbetaling wordt eerst gereserveerd op jouw creditcardrekening wanneer je jouw bestelling indient. De definitieve afschrijving van het aankoopbedrag vindt pas plaats wanneer jouw bestelling wordt verzonden.
Zodra je een artikel hebt toegevoegd in het winkelmandje, kun je onderaan de vouchercode invoeren in het veld "vul kortingscode in". Dat kan later nog bij de samenvatting van de bestelling. Bevestig met de rode knop rechts van het invoerveld.
De korting wordt dan onder het veld weergegeven en afgetrokken van het totaalbedrag.

Levering & Verzending in de shop
Zodra je pakket ons logistieke centrum heeft verlaten, ontvang je een e-mail met het trackingnummer van je pakket en een link om je zending te volgen. Er volgt geen mail met statusupdate vanuit de transporteur DHL.
Via de link in de mail of via https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/track-en-trace kun je gemakkelijk de status van je pakket volgen en de levering plannen.
Onze magazijn- en expeditiemedewerkers verwerken elke dag een groot aantal bestellingen. Helaas komt het af en toe voor dat er een ongelukje gebeurt en goederen door elkaar worden gehaald.
Je kunt het pakket retourneren en het aankoopbedrag wordt gerestitueerd. Kijk voor meer informatie op bestelling-annuleren-en-restitutie

Retour
We verwijzen je hiervoor naar bestelling-annuleren-en-restitutie.
Annuleren en retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst.

Producten
Je kan de juiste vervangkan in onze shop vinden aan de hand van het typenummer van je koffiemachine. Je vindt dit typenummer op het typeplaatje aan de onderzijde van je koffiezetapparaat.
We hebben een aparte categorie voor de vervangkannen voor onze populaire koffiemachines geïntegreerd onder vervangkannenin de shop.
We geven artikelen die om verschillende redenen door onze klanten zijn teruggestuurd een tweede kans, omdat ze echt veel te goed zijn om weg te gooien.
De apparaten worden geïnspecteerd en zorgvuldig gereviseerd door onze gekwalificeerde technici en vooral grondig gereinigd - van binnen en van buiten. Elke opknapbeurt wordt afgesloten met een functietest en een veiligheidstest. Daarna labelen we de apparaten met een zegel.
En omdat we zo overtuigd zijn van de kwaliteit van onze apparaten, bieden we ook 2 jaar garantie op gereviseerde apparaten. Meer informatie vind je hier: Refurbished volautomaten en Refurbisehd koffiemachines.

Mijn account
