
Welkom op onze FAQ-pagina!
Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen over onze producten, het bestelproces, de verzending en nog veel meer.
We hebben deze veelgestelde vragen (FAQ)-pagina zorgvuldig samengesteld om u een snelle en uitgebreide bron van informatie te bieden.
Als u meer hulp nodig heeft, neem dan gerust contact op via het contactformulier.
Vragen & Antwoorden over de Shop
Bestellen in de shop
Als je je wachtwoord bent vergeten, geen probleem: volg gewoon deze Link.

Betalen in de shop
Deutsche Bank Amsterdam
IBAN: NL16DEUT0265464560
BIC: DEUTNL2A
Je kunt in onze online shop betalen met MasterCard of VISA. Als je je bestelling met een creditcard wilt betalen, selecteer dan deze betaalmethode in onze check-out. Nadat je je bestelling hebt ingediend, wordt je gevraagd om de betaling af te ronden.
Voer je creditcardgegevens in de daarvoor bestemde velden in en bevestig met “Doorgaan”. Als je wordt gevraagd om je verificatiewachtwoord in te voeren, bevestig dit dan. Na het voltooien van de transactie wordt u teruggeleid naar de Melitta® online shop en ontvangt u een bevestigingspagina voor uw bestelling.
Let op: Uw creditcardbetaling wordt eerst gereserveerd op uw creditcardrekening wanneer u uw bestelling indient. De definitieve afschrijving van het aankoopbedrag vindt pas plaats wanneer uw bestelling wordt verzonden.

Levering & Verzending in de shop

Retour
Het terug te betalen bedrag wordt aan u gecrediteerd nadat wij uw pakket hebben ontvangen en de goederen hebben gecontroleerd. Melitta® neemt de kosten van de retourzending voor haar rekening.
Klik hier voor de annuleringsvoorwaarden en het annuleringsformulier.
Klik hier voor de annuleringsvoorwaarden en het annuleringsformulier.

Producten

Mijn account
