Espressomachine defect - wat nu?
Mocht uw volautomatische espressomachine ooit een storing vertonen, dan kunt u op onze website de antwoorden vinden op Veelgestelde vragen. Daarnaast kunt u uw vraag aan de chatbot stellen of neem een kijkje via deze link


Espresso machine defect
Op onze website vindt u antwoorden op Veelgestelde vragen. Daarnaast kunt u uw vraag aan de chatbot stellen of neem een kijkje via deze link
Staat uw vraag er niet tussen, heeft u een andere vraag of is het probleem niet verholpen, dan kunt u via deze link Contact met ons opnemen.

Toestel ter reparatie aanbieden
Is vastgesteld door onze Aftersales Service, dat het toestel door een technische dienst dient te worden nagekeken, dan hebben wij de volgende gegevens van u nodig:
- Factuur, duidelijk leesbaar en volledig
- Adresgegevens, indien anders dan op de factuur
- Telefoonnummer
- Servicenummer van het toestel (sticker bij de zetgroep)
- Klachtbeschrijving
Aanwijzingen voor transport
Verpakt het toestel goed, liefst in de originele doos en vult lege plekken op om schade te voorkomen
Watertank, container koffieresidu en lekbak legen en drogen
Bonencontainer legen en daarna de container met een stofzuiger verder leegzuigen
Zetgroep uitspoelen en laten uitlekken
Zorgt u er voor, dat het deksel van de bonencontainer niet kan losschieten tijdens transport
Let a.u.b. op: sommige tape-soorten kunnen lijmresten achterlaten!

Opdracht bevestiging
U ontvangt van de technische dienst een mail met de opdrachtbevestiging plus ophaaldatum. U kunt via de link in deze mail eventueel de ophaaldatum aanpassen en het reparatieproces blijven volgen.

Terug bezorgen
Na reparatie ontvangt u van de technische dienst een mail om de terugbezorgdatum in te plannen.

De koffie loopt weer
Wij wensen u nog vele jaren koffiegenot