Espressomachine defect - wat nu?
Mocht jouw volautomatische espressomachine ooit een storing vertonen, dan kan je op onze website de antwoorden vinden op Veelgestelde vragen.


Espresso machine defect
Op onze website vind je antwoorden op Veelgestelde vragen.
Staat jouw vraag er niet tussen, heb je een andere vraag of is het probleem niet verholpen, dan kan je via deze link Contact met ons opnemen.

Toestel ter reparatie aanbieden
Is vastgesteld door onze Aftersales service, dat het toestel door een technische dienst dient te worden nagekeken, dan krijg je tegelijkertijd informatie hoe je je toestel kunt aanmelden voor reparatie.
- Factuur, duidelijk leesbaar en volledig
- Adresgegevens, indien anders dan op de factuur
- Telefoonnummer
- Servicenummer van het toestel (sticker bij de zetgroep)
- Klachtbeschrijving
Aanwijzingen voor transport
Verpak het toestel goed, liefst in de originele doos en vul lege plekken op om schade te voorkomen
Watertank, residubakje en lekbak legen en drogen
Bonencontainer legen en daarna de container met een stofzuiger verder leegzuigen
Zetgroep uitspoelen en laten uitlekken
Zorg ervoor, dat het deksel van de bonencontainer niet kan losschieten tijdens transport
Let op: sommige tape-soorten kunnen lijmresten achterlaten!

Opdracht bevestiging
Je ontvangt van de technische dienst een mail met de opdrachtbevestiging plus DHL trackingcode. Je kan via de link in deze mail het reparatieproces blijven volgen.

Terug bezorgen
Voor het retourtransport ontvang je een mail van E-care met de trackingcode van DHL.

De koffie loopt weer
Wij wensen je nog vele jaren koffiegenot