Filterkoffiemachine defect - wat nu?
Mocht uw filterkoffiemachine ooit een storing vertonen dan verwijzen wij u graag naar veelgestelde vragen en de chatbot op onze website.
De volgende filterkoffiemachines kunnen momenteel ter reparatie worden aangeboden: EPOS®, epour®, AromaFresh X (1030-05/06), AromaFresh X Pro (1030-01/02), AromaFresh Therm Pro X (1030-11/12).


Filterkoffie machine defect
Op onze website vindt u antwoorden op Veelgestelde vragen. Daarnaast kunt u uw vraag aan de chatbot stellen of neem een kijkje via deze link
Is vastgesteld door onze Aftersales Service, dat het toestel door een technische dienst dient te worden nagekeken, dan kunt u uw toestel aanmelden voor reparatie via www.e-care.nl

Aanmelden bij de technische dienst
U kiest voor ‘Service voor Particulieren’ en voor ‘Melitta’ en u vult alle gevraagde velden in, inclusief de upload van uw factuur.
U ontvangt een mail met de opdrachtbevestiging en een DHL-adreslabel.
Is uw toestel buiten de garantietermijn, dan ontvangt u een prijsopgave.
U kunt via de link in deze mail het reparatieproces volgen.
Aanwijzingen voor transport
Verpakt het toestel goed, liefst in de originele doos en vult lege plekken op om schade te voorkomen
Watertank en (indien aanwezig) bonenreservoir legen Glas- of warmhoudkan niet meesturen
U plakt het adreslabel op de verpakking en brengt het naar een DHL Servicepunt.

Terugbezorg moment
Na onderzoek door de technische dienst ontvangt u een mail met informatie over de reparatie of de omruil van het toestel.
Het toestel wordt per DHL bij u bezorgd.

De koffie loopt weer
Wij wensen u nog vele jaren koffiegenot