Koffiezetapparaat defect - wat nu?
Mocht jouw koffiezetapparaat ooit een storing vertonen dan verwijzen wij je graag naar veelgestelde vragen op onze website.
De volgende
koffiezetapparaat
kunnen momenteel ter reparatie worden aangeboden:
EPOS®, Epour®, AromaFresh®
X (1030-05/06), AromaFresh®
X Pro (1030-01/02), AromaFresh®
Therm Pro X (1030-11/12), Look V Basic (1025-02), Look V Therm (1025-12).


Filterkoffie machine defect
Op onze website vind je antwoorden op Veelgestelde vragen.
Is vastgesteld door onze Aftersales service, dat het toestel door een technische dienst dient te worden nagekeken, dan kan je jouw toestel aanmelden voor reparatie via www.e-care.nl

Aanmelden bij de technische dienst
Je kiest voor ‘Service voor Particulieren’ en voor ‘Melitta’ en je vult alle gevraagde velden in, inclusief de upload van jouw factuur.
Je ontvangt een mail met de opdrachtbevestiging en een DHL-adreslabel.
Is jouw toestel buiten de garantietermijn, dan ontvang je een prijsopgave.
Je kunt via de link in deze mail het reparatieproces volgen.
Aanwijzingen voor transport
Verpak het toestel goed, liefst in de originele doos en vul lege plekken op om schade te voorkomen
Watertank en (indien aanwezig) bonenreservoir legen en glas- of warmhoudkan niet meesturen
Je plakt het adreslabel op de verpakking en brengt het naar een DHL Servicepunt.

Terugbezorg moment
Na onderzoek door de technische dienst ontvang je een mail met informatie over de reparatie of de omruil van het toestel.
Het toestel wordt per DHL bij je bezorgd.

De koffie loopt weer
Wij wensen je nog vele jaren koffiegenot